Merhabalar ben Matrak...
Sanırım başlık biraz iddialı oldu ama yine de değiştirmeden yazmaya devam edeceğim. Bu benim sitemdeki ilk yazımdır. Bundan sonra çok sık olmasa da bu sitede yazılarımın devamı gelecektir. Tam içimi sizlere dökmeden önce, neden bu ismi yani Matrak Blog'u seçtiğimden bahsetmek istiyorum. Bundan birkaç yıl önce flash oyun sitem vardı. Site ile ilgilenmeye başlayınca haliyle site hit almaya başladı. Hit aldığım oyunlardan biri de matrak futbol oyunu idi. Sanırım flash oyun oynayanların çoğu bu oyun hakkında az çok bilgi sahibidir. İlerleyen zamanda flash oyun sitemi sattım ama ben sitesiz yapamayıp bu sefer gidip matrak oyunlar adı altında bir site açtım. Bu zaman dilimi üniversiteden mezun olacağım yıla denk geliyordu. Haliyle benimde paraya ihtiyacım oluyordu ve siteyi bir şekilde ihtiyaçlarımı giderecek kadar bir gelire elden çıkardım. Elden çıkardım çıkarmasına ama hala o sitemi özlüyorum.

Aradan benim için çok uzun bir zaman dilimi diyebileceğim tamı tamına beş yıl gibi bir süre geçti. Bu süre zarfında elimin altında baya bir site gelip geçti ama sanırım sonunda aradığım site bu olacak gibi. Çünkü sitenin hem ismi hoşuma gidiyor hemde sanki sanırım isminden olsa gerek benden bir parça taşıyor gibi geliyor bana. Bu arada sitemin isminden bahsetmişken matrak kelimesinin anlamına bir göz gezdirmeye ne dersiniz.
matrak blog

Dostlar matrak kelime anlamı olarak eğlence, komik şeklinde bilinmekle birlikte esasında Osmanlı İmparatorluğu'nda sultanlar ve yeniçeriler tarafından yapılmış ve oynanan bir kılıç kalkan oyunudur. Matrak oyunu katılımcılara fiziksel, zihinsel ve ruhsal gelişimlerine katkı sağlamaktadır. Bu oyunun en önemli ve güzel tarafı katılımcıların nezaket kurallarına oldukça önem veriyor olmasıdır. Oyun 16. yüzyılda Matrakçı Nasuh tarafından ilk kez kuralları ve standartları ile tam bir spor dalı haline getirilmiştir.

Şimdiye kadar anlattıklarım matrak oyunu ile alakalı olan kısımlardı. İşin bir de öbür yanı var ki benim siteyi açmamda ki ilk amacım oydu. Ülkemizde genel olarak komik insanlara matrak denmektedir. Yapılan esprilerden sonra ' yaaa sende çok matraksın haa' derler ya işte siteyi açmamda ki asıl itici güç bu olmuştur.

Peki sitende hangi konular ile ilgili içerik paylaşacaksınız diye sorunlara yaa sende çok matraksın haa diye cevap veresim geliyor. Zira benim sağım solum belli olmaz. Sitede hemen hemen her konuda içerikler paylaşılacaktır. Kalın sağlıcakla...

5 Yorumlar

  1. başarılarının devamını diliyorum yakından takip ediyor olucağım siteyi matrakblog olarak çok iyi yerlere geleceğinize inanıyorum

    YanıtlayınSil
  2. Öncelikle Matrakblog siteniz hayırlı olsun. Güzel içeriklerin olacağını düşünüyorum. Başarılarınızın devamını dilerim. İnşallah daha güzel yerlerde bulunursunuz.

    YanıtlayınSil
  3. Sitenizin istikrarlı ve başarılı olmanısını temenni ediyorum. Yılmadan ve istatistiklere aldırmadan sevdiğiniz şeyler için mücadele ederseniz daima başarılı olacağınıza da inanıyorum. Bol şans ve iyi çalışmalar :)

    YanıtlayınSil
  4. Matrak Blog okumak çok güzel teknoloji haberleri ve aklınıza gelecek herşey var. Günden güne güncelleniyor onedio gibi site olacak gibime geliyor.

    YanıtlayınSil
  5. Yeni web siteniz hayırlı olsun, daha nice blog yazılarına. :) Ara ara web sitenizi takip edip içeriklerinizi okuyacağım. Sizi daha ilgi çekici içeriklerle de görmek isteriz.

    YanıtlayınSil

Yorum Gönderme

Daha yeni Daha eski